Vyhľadať
Close this search box.

Scratch krúžok pre začiatočníčky – naživo v Bratislave

Vytvor si vlastnú hru! Krúžok programovania pre začiatočníčky vo veku 8 - 15 rokov v programe Scratch.

Chceš sa naučiť programovať a vytvoriť si vlastnú hru? Pripoj sa k nášmu krúžku Scratch, kde sa spoločne pustíme do objavovania sveta programovania! Tento krúžok je určený pre dievčatá vo veku 8-15 rokov, ktoré sú úplné začiatočníčky, takže začíname pekne od základov.

Spoločne sa naučíme, ako v Scratchi programovať rôzne postavy, meniť ich kostýmy, nastavovať dynamické pozadia a pridávať zvuky. Na konci workshopu budeš schopná naprogramovať svoju vlastnú hru s názvom Slalom, kde bude hlavnou hrdinkou lyžiarka Peťa! Peťa sa bude kĺzavými pohybmi vyhýbať prekážkam a zbierať body na ceste do cieľa. Naučíme sa používať príkazy ako „kĺž sa“, „zmeň kostým“, a ďalšie funkcie, ktoré ti otvoria dvere do sveta tvorby hier.

A to najlepšie na záver – s touto hrou sa môžeš zapojiť do nášho Scratch Matchu, ktorý sa bude konať budúci rok! Máš šancu vyhrať super ceny a ukázať svetu, čo si dokázala vytvoriť.

Poď do toho s nami, programovanie je zábava, a tento workshop ti ukáže, ako na to!

 

✓ Kedy?

Krúžok bude prebiehať vo štvrtky vždy od 16:00 do 17:30 hod.

3.10.2024 16:00 – 17:30
10.10.2024 16:00 – 17:30
17.10.2024 16:00 – 17:30
24.10.2024 16:00 – 17:30
7.11.2024 16:00 – 17:30
14.11.2024 16:00 – 17:30
21.11.2024 16:00 – 17:30
28.11.2024 16:00 – 17:30
5.12.2024 16:00 – 17:30
12.12.2024 16:00 – 17:30

 

✓ Kde?

v Orange Digital Center – BC Steinerka, Legionárska 10, Bratislava

 

✓ Kontakt:

V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte našu koordinátorku Katarínu Palúchovú na: paluchova@ajtyvit.sk.

 

Tento kurz sa koná vrámci projektu Orange Digital Center a je bezplatný vďaka podpore Nadácie Orange a Orange Foundation.

 

Milan Polák Lektoruje

Milan je nadšenec pre dátovú vedu s bohatými skúsenosťami v programovaní, ktorému sa venuje už od skorých školských čias. Jeho cesta ho zaviedla do organizácie Aj Ty v IT, kde sa s radosťou delí o svoje znalosti ako lektor. Hoci jeho primárnou oblasťou výučby je programovací jazyk Scratch, Milan je tiež odborníkom na programovací jazyk Python, technológiu Micro:bit, bezpečnosť na internete a projekt manažment. Milanov prístup k lektorovaniu nie je len profesionálnou záležitosťou, ale skutočnou vášňou. Ak by nebol dátovým vedcom, Milan by si bez váhania vybral kariéru učiteľa, čo odráža jeho prirodzený pedagogický talent a schopnosť inšpirovať iných.

Zdieľať