Pracuj Aj Ty s nami na tom, aby IT neprišlo ani o jednu šikovnú babu!
Skladník/skladníčka stavebníc pre školy
O akú prácu ide?
Hlavnou zodpovednosťou bude správa skladu drobných elektronických stavebníc pre školy, ktoré budú použité na výučbu. Ak si štrukturovaná a si spokoná vtedy, keď má každá vec svoje miesto a aj sa tam väčšinu času nachádza, zároveň rada striedaš drobnú manuálnu prácu s prácou s počítačom a obstojne komunikuješ s ľuďmi písomne alebo cez telefón, je táto pracovná príležitosť ako ušitá pre teba. Táto pozícia vyžaduje pravidelnú prítomnosť (ideálne väčšinu týždňa) na pracovisku (v sklade) na Ilkovičovej 2 v Bratislave. Pracovať budeš s jednoduchými HW zariadeniami ako sú micro:bit-y, ozoboty, LEGO sady a pod.
Toto sú typické úlohy, ktoré práca zahŕňa:
- Expedícia stavebníc – vyskladnenie, zabalenie a zaslanie požadovanej stavebnice, ktorá bude
zapožičaná pre školy naprieč Slovenskom. - Kontrola vrátených stavebníc – po vrátení stavebnice zo školy bude potrebné skontrolovať jej
kompletnosť a zabezpečiť, aby boli všetky súčiastky v poriadku a nepoškodené. V prípade že
stavebnica nebude kompletná alebo bude poškodená, je potrebné aby si komunikoval/a so
školou a zabezpečil/a jej opravu. - Evidencia stavebníc – správa všetkých stavebníc na sklade, vrátane evidencie pohybu stavebníc, počtu a ich stavu.
- Komunikácia so školami, zabezpečovanie výmeny stavebníc a zisťovanie informácií o
stavebniciach, ktoré majú byť vrátené. - Tvorba návodov a dokumentácia – napríklad zoznamy komponentov s fotografiami dielov. Zmeny a vylepšenia – vzhľadom na to, že projekt je na začiatku, budú potrebné neustále zmeny a úpravy a tým pádom rátať s novými resp. nepredvídateľnými situáciami.
Čo potrebuješ na to, aby si v tejto roli bola úspešná/úspešný?
- Príjemné vystupovanie a a ochota komunikovať s rôznymi typmi ľudí.
- Schopnosť prijímat nové nápady a zmeny, schopnosť prispôsobiť sa novým situáciám.
- Budeme radi ak bude s napadmi na zlepšenie budeš prichádzať aj ty sám/sama.
- Zodpovednosť.
- Organizovanosť, samostatnosť.
- Schopnosť pracovať v širšom teame ľudí, v mnohých prípadoch na diaľku resp. s obmedzeným osobným kontaktom.
- Obstojná znalosť angličtiny.
- Znalosť elektroniky a schopnosť tvorby dokumentácie je na tejto pozícii veľká výhoda.
- Mierne pokročilá znalosť práce so štandardným kancelárskym softvérom a jednoduchým
skladovým systémom.
Ako je to u nás:
Sme team 25tich ľudí, ktorí pracujú z Bratislavy, Košíc a Banskej Bystrice, primárne z domu. Stretávame sa raz mesačne v Bratislave na teamovom dni a potom podľa potreby na školeniach a teambuildingoch. Prácu si organizujeme flexibilne, keďže chodíme veľa do terénu.
Najviac práce máme počas školského roka. V lete a okolo Vianoc sme skôr potichu, pracujeme na
samostatných úlohách. Tvoja práca bude vyžadovať pravidelnú prítomnosť v sklade v našom
bratislavskom office. So zvyškom teamu budeš v kontakte väčšinou cez email alebo telefón, na mesačnej báze sa stretnete na teamových stretkách a voľnočasových aktivitách.
Nástupná mesačná odmena na pozíciu je 1300 EUR brutto.
Ak máš záujem o viac informácií alebo sa chceš prihlásiť, ozvi sa nám na [email protected].
Časová alokácia:
cca 30 - 40 hodín týždenne (vieme sa dohodnúť)
Miesto práce:
Fyzicky na Ilkovičova 2
v Bratislave
Základná odmena:
1300 Eur CCP pri 40-hodinovom pracovnom týždni
Zdieľať:
Koordinátorka/Koordinátor školských aktivít pre stredné Slovensko
O akú prácu ide?
Posilňujeme koordinátorský tím na strednom Slovensku – poď s nami ukázať dievčatám na základných aj stredných školách, čo všetko im ponúka IT. Táto práca nevyžaduje každodenné dochádzanie do Bratislavy, naopak, budeme len radi, keď sa k nám pridáš v nejakom inom meste.
Toto sú typické úlohy, ktoré práca zahŕňa:
- Práca v teréne – aktívna osobná, telefonická a mailová komunikácia so školami na strednom Slovensku.
- Organizácia vzdelávacích aktivít zameraných na IT z dielne Aj Ty v iT na školách na strednom Slovensku.
- Priateľská a neformálna komunikácia s dievčatami v regióne, so školami a potenciálnymi účastníčkami a absolventkami našich aktivít.
- Organizácia, účasť a logistické zabezpečenie online a offline vzdelávacích worskhopov a kurzov, ich plánovanie.
- Aktívny kontakt s lektorkami a lektormi – dohadovanie vzdelávacích aktivít, budovanie dlhodobých vzťahov a pomoc pri nábore .
Čo potrebuješ na úspešné pôsobenie na tejto pozícii?
- Vieš komunikovať so učiteľmi/učiteľkami, rešpektuješ ich názory a vieš ich zaujať svojim prístupom.
- Je ti blízka téma vzdelávania a rastu dievčat a žien.
- Si samostatná/ý – v práci aj v komunikácii .
- Vieš si naplánovať a realizovať online aj offline eventy .
- Máš vodičák a aktívne šoféruješ.
- Chceš nejednotvárnu prácu, ktorá sa skladá z kratších a dlhších ciest po regióne (v čase vyučovania) a administratívnej práce z domu (flexibilne).
- Si dynamická osoba a máš drive.
- V prípade neúspechu hľadáš možnosti, ako robiť veci lepšie či inak.
- Hovoríš obstojne po anglicky (bude veľká konkurenčná výhoda).
Ako je to u nás:
Sme tím 25tich ľudí, ktorí pracujú z Bratislavy, Košíc, Banskej Bystrice, Žiliny aj Martina, primárne z domu. Stretávame sa raz mesačne v Bratislave na tímovom dni a potom podľa potreby na školeniach a tímbuildingoch. Prácu si organizujeme flexibilne, keďže chodíme veľa do terénu.
Najviac práce máme počas školského roka. V lete a okolo Vianoc sme skôr potichu, pracujeme na samostatných úlohách. Do práce ťa radi zaškolíme osobne v Bratislave, určite si na tento niekoľkodňový pobyt vyhraď čas.
Nástupná mesačná odmena na pozíciu je 1300 EUR (celková cena práce).
Ak máš záujem o viac informácií alebo sa chceš prihlásiť, ozvi sa nám so svojím CV na [email protected].
Časová alokácia:
cca 40 hodín týždenne
Miesto práce:
Stredné Slovensko
Základná odmena:
1300 Eur (celková cena práce)
Zdieľať:
Administratívna podpora ekonomicko/personálneho oddelenia
O akú prácu ide?
Posilňujeme náš ekonomický team o podpornú pracovníčku/pracovníka, ktorá sa bude zameriavať na spracovanie ekonomických podkladov ku grantom, cestovným príkazom a vyúčtovaniam nákladov a prípravou podkladov ku mzdovej agende. Ak si spoľahlivá, zodpovedná, máš zmysel pre detail a rada poriadok vo veciach, táto práca môže byť vhodná práve pre teba.
Toto sú typické úlohy, ktoré práca zahŕňa:
- pomoc pri príprave ekonomicko / personálnych dokladov (zmluvy)
- evidencia cestovných príkazov a výpočet náhrad
- kontrola správnosti účtovných dokladov a komunikácia prípadných nedostatkov
- pomoc pri spracovaní podkladov do účtovníctva
- pomoc pri vyúčtovaní projektov (príprava back-up dokumentov k vyúčtovaniu)
- kontrola pracovných výkazov a pomoc pri spracovaní podkladov pre vyplácanie (mzdy a autorské zmluvy)
- poskytovanie administratívnej podpory a odbornej asistencie pri operatívnych úlohách
Čo potrebuješ na to, aby si v tejto roli bola úspešná/úspešný?
- pozitívny vzťah k administratívnej práci
- schopnosť pracovať na zadaných úlohách a doťahovať ich do konca v dohodnutom časovom rámci
- spoľahlivosť, zodpovednosť
- časová flexibilita
- zmysel pre detail
- plynulá znalosť slovenčiny
- znalosť anglického jazyka výhodou
Ako je to u nás:
Sme team 25tich ľudí, ktorí pracujú z Bratislavy, Košíc a Banskej Bystrice, primárne z domu. Stretávame sa raz mesačne v Bratislave na teamovom dni a potom podľa potreby na školeniach a teambuildingoch. Prácu si organizujeme flexibilne, vzhľadom na predpísané termíny uzávierok a vyúčtovaní.
Najviac práce máme počas školského roka. V lete a okolo Vianoc sme skôr potichu, pracujeme na samostatných úlohách.
Ak máš záujem o viac informácií alebo sa chceš prihlásiť, ozvi sa nám na [email protected].
Časová alokácia:
cca 20 hodín týždenne
Miesto práce:
Bratislava (možná
pravidelná práca z domu)
Základná odmena:
10 Eur/hod. celková
cena práca
Zdieľať:
neujde ani jedno podujatie!