Skip to content

Pracuj Aj Ty s nami na tom, aby IT neprišlo ani o jednu šikovnú babu!

Pridaj sa k nám na jednej z nasledovných pozícii:

Skladník/skladníčka stavebníc pre školy

O akú prácu ide?

Hlavnou zodpovednosťou bude správa skladu drobných elektronických stavebníc pre školy, ktoré budú použité na výučbu. Ak si štrukturovaná a si spokoná vtedy, keď má každá vec svoje miesto a aj sa tam väčšinu času nachádza, zároveň rada striedaš drobnú manuálnu prácu s prácou s počítačom a obstojne komunikuješ s ľuďmi písomne alebo cez telefón, je táto pracovná príležitosť ako ušitá pre teba. Táto pozícia vyžaduje pravideľnú prítomosť (ideálne väčšinu týždňa) na pracovisku (v sklade) na Ilkovičovej 2 v Bratislave.Pracova budeš s jednoduchúmi HW zariadeniami ako sú micro:bit-y, ozoboty, LEGO sady a pod.

Toto sú typické úlohy, ktoré práca zahŕňa:


  • Expedícia stavebníc – vyskladnenie, zabalenie a zaslanie požadovanej stavebnice, ktorá bude
    zapožičaná pre školy naprieč Slovenskom.
  • Kontrola vrátených stavebníc – po vrátení stavebnice zo školy bude potrebné skontrolovať jej
    kompletnosť a zabezpečiť, aby boli všetky súčiastky v poriadku a nepoškodené. V prípade že
    stavebnica nebude kompletná alebo bude poškodená, je potrebné aby si komunikoval/a so
    školou a zabezpečil/a jej opravu.
  • Evidencia stavebníc – správa všetkých stavebníc na sklade, vrátane evidencie pohybu stavebníc, počtu a ich stavu.
  • Komunikácia so školami, zabezpečovanie výmeny stavebníc a zisťovanie informácií o
    stavebniciach, ktoré majú byť vrátené.
  • Tvorba návodov a dokumentácia – napríklad zoznamy komponentov s fotografiami dielov.Zmeny a vylepšenia – vzhľadom na to, že projekt je na začiatku, budú potrebné neustále zmeny a úpravy a tým pádom rátať s novými resp. nepredvídateľnými situáciami.

Čo potrebuješ na to, aby si v tejto roli bola úspešná/úspešný?


  • Príjemné vystupovanie a a ochota komunikovať s rôznymi typmi ľudí.
  • Schopnosť prijímat nové nápady a zmeny, schopnosť prispôsobiť sa novým situáciám.
  • Budeme radi ak bude s napadmi na zlepšenie budeš prichádzať aj ty sám/sama.
  • Zodpovednosť
  • Organizovanosť, samostatnosť
  • Schopnosť pracovať v širšom teame ľudí, v mnohých prípadoch na diaľku resp. S obmedzeným
    osobným kontaktom
  • Obstojná znalosť angličtiny
  • Znalosť elektroniky a schopnosť tvorby dokumentácie je na tejto pozícii veľká výhoda
  • Mierne pokročilá znalosť práce so štandardným kancelárskym softvérom a jednoduchým
    skladovým systémom

Ako je to u nás:
Sme team 25tich ľudí, ktorí pracujú z Bratislavy, Košíc a Banskej Bystrice, primárne z domu. Stretávame sa raz mesačne v Bratislave na teamovom dni a potom podľa potreby na školeniach a teambuildingoch. Prácu si organizujeme flexibilne, keďže chodíme veľa do terénu. 


Najviac práce máme počas školského roka. V lete a okolo Vianoc sme skôr potichu, pracujeme na
samostatných úlohách. Tvoja práca bude vyžadovať pravidelnú prítomnosť v sklade v našom
bratislavskom office. So zvyškom teamu budeš v kontakte väčšinou cez email alebo telefón, na mesačnej báze sa stretnete na teamových stretkách a voľnočasových aktivitách.

Nástupná mesačná odmena na pozíciu je 1300 EUR brutto.

Ak máš záujem o viac informácií alebo sa chceš prihlásiť, ozvi sa nám na kariera@ajtyvit.sk.

Časová alokácia:

cca 30 - 40 hodín týždenne (vieme sa dohodnúť)

Miesto práce:

Fyzicky na Ilkovičova 2
v Bratislave

Základná odmena:

1300 Eur CCP pri 40-hodinovom pracovnom týždni

Zdieľať:

Koordinátorka/Koordinátor školských aktivít pre západné Slovensko

O akú prácu ide?

Posilňujeme projekt-managerský team na západnom Slovensku – poď s nami ukázať dievčatám na stredných školách, čo všetko im ponúka IT. Táto práca nevyžaduje každodenné dochádzanie do Bratislavy, naopak, budeme len radi, keď sa k nám pridáš v nejakom inom meste.

Toto sú typické úlohy, ktoré práca zahŕňa:


  • Práca v teréne – aktívna osobná, telefonická a mailová komunikácia so strednými školami na západnom Slovensku.
  • Organizácia vzdelávacích aktivít zameraných na IT z dielne Aj Ty v iT na stredných školách na západnom Slovensku.
  • Priateľská a neformálna komunikácia s dievčatami v regióne, so školami a potenciálnymi účastníčkami a absolventkami našich aktivít.
  • Organizácia, účasť a logistické zabezpečenie online a offline vzdelávacích worskhopov a kurzov, ich plánovanie.
  • Aktívny kontakt s lektormi – dohadovanie vzdelávacích aktivít, budovanie dlhodobých vzťahov a pomoc pri nábore
.

Čo potrebuješ na to, aby si v tejto roli bola úspešná/úspešný?


  • Vieš komunikovať so stredoškoláčkami a učiteľni/učiteľkami, rešpektuješ ich názory a vieš ich zaujať svojim prístupom.
  • Je ti blízka téma vzdelávania a rastu dievčat a žien. 

  • Si samostatná/ý – v práci aj v komunikácii
.
  • Vieš si naplánovať a realizovať online aj offline eventy
.
  • Máš vodičák a si aktívna/y šofér/ka.
  • Máš rád/a nejednotvárnu prácu, ktorá sa skladá z kratších a dlhších ciest po regióne (v čase vyučovania) a administratívnej práce z domu (flexibilne).
  • Si dynamická/dynamický a máš drive.
  • V prípade neúspechu hľadáš možnosti, ako robiť veci lepšie či inak.
  • Hovoríš obstojne po anglicky (bude veľká konkurenčná výhoda).

Ako je to u nás:
Sme team 25tich ľudí, ktorí pracujú z Bratislavy, Košíc a Banskej Bystrice, primárne z domu. Stretávame sa raz mesačne v Bratislave na teamovom dni a potom podľa potreby na školeniach a teambuildingoch. Prácu si organizujeme flexibilne, keďže chodíme veľa do terénu. 

Najviac práce máme počas školského roka. V lete a okolo Vianoc sme skôr potichu, pracujeme na samostatných úlohách. Do práce ťa radi zaškolíme osobne v Bratislave, určite si na tento niekoľkodňový pobyt vyhraď čas.

Nástupná mesačná odmena na pozíciu je 1300 EUR brutto.

Ak máš záujem o viac informácií alebo sa chceš prihlásiť, ozvi sa nám na kariera@ajtyvit.sk.

Časová alokácia:

cca 40 hodín týždenne

Miesto práce:

Západné Slovensko

Základná odmena:

1300 Eur brutto

Zdieľať:

Administratívna podpora ekonomicko/personálneho oddelenia

O akú prácu ide?

Posilňujeme náš ekonomický team o podpornú pracovníčku/pracovníka, ktorá sa bude zameriavať na spracovanie ekonomických podkladov ku grantom, cestovným príkazom a vyúčtovaniam nákladov a prípravou podkladov ku mzdovej agende. Ak si spoľahlivá, zodpovedná, máš zmysel pre detail a rada poriadok vo veciach, táto práca môže byť vhodná práve pre teba.

Toto sú typické úlohy, ktoré práca zahŕňa:


  • pomoc pri príprave ekonomicko / personálnych dokladov (zmluvy)
  • evidencia cestovných príkazov a výpočet náhrad
  • kontrola správnosti účtovných dokladov a komunikácia prípadných nedostatkov
  • pomoc pri spracovaní podkladov do účtovníctva
  • pomoc pri vyúčtovaní projektov (príprava back-up dokumentov k vyúčtovaniu)
  • kontrola pracovných výkazov a pomoc pri spracovaní podkladov pre vyplácanie (mzdy a autorské zmluvy)
  • poskytovanie administratívnej podpory a odbornej asistencie pri operatívnych úlohách

Čo potrebuješ na to, aby si v tejto roli bola úspešná/úspešný?


  • pozitívny vzťah k administratívnej práci
  • schopnosť pracovať na zadaných úlohách a doťahovať ich do konca v dohodnutom časovom rámci
  • spoľahlivosť, zodpovednosť
  • časová flexibilita
  • zmysel pre detail
  • plynulá znalosť slovenčiny
  • znalosť anglického jazyka výhodou

Ako je to u nás:
Sme team 25tich ľudí, ktorí pracujú z Bratislavy, Košíc a Banskej Bystrice, primárne z domu. Stretávame sa raz mesačne v Bratislave na teamovom dni a potom podľa potreby na školeniach a teambuildingoch. Prácu si organizujeme flexibilne, vzhľadom na predpísané termíny uzávierok a vyúčtovaní.

Najviac práce máme počas školského roka. V lete a okolo Vianoc sme skôr potichu, pracujeme na samostatných úlohách.

Ak máš záujem o viac informácií alebo sa chceš prihlásiť, ozvi sa nám na kariera@ajtyvit.sk.

Časová alokácia:

cca 20 hodín týždenne

Miesto práce:

Bratislava (možná
pravidelná práca z domu)

Základná odmena:

10 Eur/hod. celková
cena práca

Zdieľať: