Vyhľadať
Close this search box.

Coding Club – Buď vidieť (aj počuť) na sociálnych sieťach

Sociálne siete už dávno nie sú len o dokonalých fotkách či virálnych tancoch. V tomto kurze zistíš, ako ich môžeš využiť zmysluplne – pre školu, projekt alebo budovanie vlastných profilov.

 

✓ Čo sa naučíš?

Tento kurz z teba neurobí rovno známu influencerku, ale ukáže ti, ako šíriť kvalitné veci, aby si mala “influence” s potenciálom. Ukážeme si, ako si vytvoriť vlastný mini-brand, ako rozmýšľať nad tým, čo a prečo zdieľaš, a ako si to celé uľahčiť vďaka nástrojom ako Canva, CapCut, ChatGPT (na vyššej úrovni) či inými bezplatnými pomocníkmi. Zároveň pochopíš, ako fungujú algoritmy a prečo je dôležité myslieť kriticky pri tvorení aj pri scrollovaní.

 

✓ Pre koho je kurz určený?

Kurz je pre stredoškoláčky, ktoré chcú tvoriť – vedome, kreatívne a prakticky. Nemusíš mať žiadne skúsenosti, stačí zvedavosť a sen. Počas kurzu si vyskúšaš rôzne formáty, naučíš sa základy online (marketingovej) komunikácie a na záver vytvoríš vlastný mini projekt so svojim svojským štýlom.

 

✓ Čo budeš potrebovať?

  • Počítač alebo notebook s internetovým pripojením.
  • Chuť objavovať a tvoriť 🙂

 

✓ Kedy?

Aj Ty v IT Coding Club – Buď vidieť aj počuť na sociálnych sieťach je rozdelený do 4  na seba nadväzujúcich online stretnutí cez ZOOM :

  • termíny upresníme (predpokladaný termín konania október – november)

 

✓ Kontakt
V prípade akýchkoľvek otázok kontaktuj projektovú manažérku Zuzku: [email protected]

 

✓ Partneri podujatia

   

Diana Urbanová Lektoruje

Diana vyštudovala mediálne štúdiá, slovenčinu a marketing. Už počas školy sa začala venovať grafike a marketingu. Vyše 8 rokov buduje svoje portfólio pod freelance ako freelance dizajnérka pod značkou Diana Urban Office, kde sa špecializuje na online marketing, branding a grafiku. Počas svojej kariéry sa venovala sociálnym sieťam, email marketingu, SEO copywritingu, content marketingu a ďalším. V oblasti grafiky sa okrem digitálnych projektov presadila aj v brandových printoch – medzi jej najväčšie úspechy patria práce na diároch, kalendároch a knihách, ktoré sú dnes k dispozícii v najväčších kníhkupectvách. Diana sa dnes zaoberá predovšetkým brandingom, ale pod novou značkou BY⋮DIANA začína produkovať aj rôzne kreatívne projekty. Chce, aby dievčatá nielen poznali nástroje marketingu, ale aj vedeli rozpoznať jeho vplyv a reagovať naň kriticky. Je presvedčená, že vzdelávanie nie je len o memorovaní, ale najmä o poskytnutí kontextu a zručností, ktoré študentky využijú v každodennom živote - a možno aj vo svojej ďalšej kariére. Ako veľká fanúšička samovzdelávania chce v dievčatách vzbudiť záujem a motivovať ich, aby sa aktívne venovali ďalšiemu rozvoju aj po skončení kurzu.

Zdieľať