Vyhľadať
Close this search box.

Python korytnačia grafika a geometria

Kreatívne programovanie v jazyku Python I.

✓  Kedy? 
Vždy v pondelky: 15.05./ 22.05./ 29.05.2023; zakaždým v rovnakom čase od 16:00 do 17:30.

 

✓  Čo sa naučíte?
V sérii troch na seba nadväzujúcich online workshopov sa naučíme úplné základy programovania v programovacom jazyku Python. Korytnačka je grafické pero (grafický robot), ktoré si okrem pozície v grafickej ploche pamätá aj smer natočenia. Na workshope sa pokúsime o prepojenie poznatkov dvoch predmetov Geometrie a Programovania. Pomocou príkazov knižnice Turtle budeme kresliť rôzne geometrické tvary, rastúce štvorce, vnorené trojuholníky, hviezdy, mnohofarebné špirály, či snehové vločky Snowflake free icon

 

✓  Čo je potrebné ovládať?

Základy práce s počítačom (práca s myšou a s klávesnicou, základy práce s webovým prehliadačom, vyhľadávanie na internete, kopírovanie súborov a pod.). Predošlá skúsenosť s programovaním NIE JE  podmienkou. Asistencia rodičov je nevyhnutná najmä pri účastníčkach mladších ako 12 rokov.

 

✓ Kontakt
V prípade akýchkoľvek otázok kontaktuj projektovú manažérku Lenku Kohútovú: kohutova@ajtyvit.sk

Partneri:

Zuzana Sobeková Lektoruje

Zuzka je absolventkou UPJŠ v Košiciach, odbor matematika - informatika. Lektorovaniu sa intenzívne venuje už tretí rok. Zaujíma sa o nové trendy vo vyučovaní informatiky a rada pracuje so zvedavými deťmi. Usiluje sa deťom ukázať , že aj svet informatiky môže byť zábavný a hlavne kreatívny.

Zdieľať