Vyhľadať
Close this search box.

App Inventor: Chyť krtka!

V dobe mobilných telefónov je objavovanie možností vytvárania vlastných aplikácií atraktívnou témou do vyučovania, s ktorou sa môžu v pohode popasovať už aj tínedžeri. Náš bonusový workshop pre záujemcov o programovanie mobilných zariadení bude venovaný sľúbenej hre Chyť krtka! Vytvoríme si spoločne najprv jednoduchú verziu, ktorú budeme postupne vylepšovať a komplikovať. A hlavne sa budeme hrať, lebo programovanie môže byť hra!

Kde:

Školenie bude prebiehať online. Registrovaný účastníci dostanú podrobné informácie mailom.

Čo budete potrebovať?

Školenie je určené pre učiteľov 8. – 9. ročníka alebo (gymnázií a netechnických zameraní SOŠ).

  • mobilný telefón s Androidom
  • laptop alebo počítač
  • vytvorený účet na stránke https://appinventor.mit.edu/
  • dobrú náladu, chuť, nápady a zvedavosť 🙂
✓ Kontakt
V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte projektovú manažérku Marianu Štefankovú: [email protected]
Partneri podujatia: 
Zuzana Tkáčová Lektoruje

Vyštudovala umelú inteligenciu a potom pôsobila ako učiteľka profesijného rozvoja na bývalom MPC a ako expertka pre didaktické inovácie vo vyučovaní informatiky v Národnom projekte IT akadémia - Vzdelávanie pre 21. storočie. V súčasnosti je učiteľkou informatiky a školským digitálnym koordinátorom na Škole umeleckého priemyslu v Košiciach, kde vedie Ateliér inteligentných a interaktívnych technológií v umení. Je autorkou viacerých metodických publikácií, lektoruje kurzy pre učiteľov/ky informatiky a pracuje aj ako VŠ učiteľka na Prírodovedeckej fakulte UPJŠ v Košiciach. V Aj Ty v IT pôsobí ako metodička pre vzdelávanie učiteľov. V roku 2018 získala ocenenie Učiteľ Slovenska a bola nominovaná na ocenenie Slovenka roka v kategórii Vzdelávanie. Je líderkou tímu pre umelú inteligenciu vo vzdelávaní v národnom projekte DITEDU.

Zdieľať